samba, zamky, dosemu etc.

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Prosinec 11 08:27:22 CET 2002

dd,
pokud to nejak v nejake zahadne kombinaci rozchodite, dejte mi prosim
vedet (nebo na ml).

Tohle je jediny duvod, proc u nas jeste neni linux na desktopech.

Zatim jedine schudne reseni je provozovat dosemu primo na serveru a
chodit na neho z winu pres telnet/ssh. Akorat ze mi pak jsou seriove
ctecky caroveho kodu jaksi nanic.

A jeste poznamka: jednotlive .dbf enginy se od sebe lisi co se tyce
kompatibility lockovani. Treba .nsx z clipperu nejede ani na tech dvou
dosemu sessions, kde vam to dbaseIV jelo korektne.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>