kernel 2.4.20

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Prosinec 11 10:40:30 CET 2002

Dne st 11. prosinec 2002 07:58 jste napsal(a):
> Zdravim.
> Mam nainstalovany mandrake s jadrom 2.4.19
> Vcera som prvykrat v zivote kompiloval nove jadro 2.4.20.
>  Jadro som skompiloval uspesne a system s nim nabootoval, ale bez podpory
> qos a smb sluzieb a ani eth0 mi nejde.
> Tak som isiel znovu ku zdrojakom a zapol podporu tych sluzieb(okrem
> sietovky tu som tam nenasiel)
> potom som to ulozil urobil: make dep make clean make bzImage vsetko
> prebehlo uspesne.Novy bzImage som prekopiroval do /boot a prepisal som nim
> ten stary na ktory bol odkaz v lilo.
> [...]

Panebože kolikrát se tu probírá jak přeložit jádro a pořád to hodně lidí neví.

Viz můj soubor přelož u jádra:

#!/bin/bash
make clean
make menuconfig
make dep
make bzImage
make modules
make modules_install
cp ./arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.20
cp ./System.map /boot/System.map-2.4.20
lilo

Samozřejmě v lilo.conf už mám odkaz na to jádro:
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt