kernel 2.4.20

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Prosinec 11 11:49:19 CET 2002

Dne st 11. prosinec 2002 10:47 jste napsal(a):

> 	Jste si opravdu 100% sure, ze u 2.4.X jader od vendora RedHat Inc.
> staci make clean misto make mrproper?

Mělo by to stačit, make mrproper jsem dělal pouze párkrát když se to chovalo
divně a jednou ani toto nepomohlo:

Měl jsem dvě jádra a na jedno byl link a překládal jsem druhé a v make byly
odkazy jednou na link a jednou přímo na adresář a tak soubory.o to rozházelo
do obou (z každého jádra vzalo něco) a taktéž i různé příznaky a i make
mrproper nepomohlo (hodilo chybu) musel jsem ty nesmysly smazat ručně a potom
ještě pro jistotu make mrproper.