samba, zamky, dosemu etc.

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Prosinec 11 17:29:30 CET 2002

On St, 2002-12-11 at 16:22, Petr Vejsada wrote:

> Zkusil jsem, bohuzel opet spatne. Record lze uzamknout soucasne jak na win
> tak v dosemu, ktery byl tentokrat na smbfs :-(

No jo, jak jsem psal, tohle je fakt zatim nezlomitelne. Ja uz to mam na
stole 2 roky. Obcas prudim developery dosemu, ale marne. Nekdo sice
tvrdil, ze mu to pres smbfs z dosemu zamyka, vetsionu ale spis slysim,
ze smbfs "nepusti" pozadavky na lockovani korektne dal.

Pokud nechcete zesedivet jako ja, pak

a) se na to vykaslete
b) zvazte reseni s terminalovym pristupem na server s dosemu z
windowsich masin pres ssh
c) fungovalo by teoreticky, kdyby ty dosemu sessions mely nativniho
klienta lanmanagera, ale: jsou 2 verze a ani jedna neumi packet driver
(aspon ja si to myslim) a dosemu zase bohuzel neumi emulovat treba
ne2000 tak jako bochs
d) mel by fungovat mars-nwe (misto samby), akorat je pomalejsi, nikdo ho
nevyviji a mne to taky fungovalo jen 1 a to nejakym zazrakem. Akorat
vim, ze mi poslal nejaky patch primo Stovers - snad to byl pl9. Jeden
typek na dosemu tvrdi, ze mu to jede takhle naprosto v pohode.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>