SUN a RedHat

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Středa Prosinec 11 19:11:39 CET 2002

Dne st 11. prosinec 2002 18:07 jste napsal(a):

> Plna odpoved mala byt:  Nie RH v novsich distrach uz sparc nema. :-))
> Ospravedlnujem sa za nejednoznacnu odpoved.

Uh ? Sakra.
ERRATA: prispevek ode mne mel byt poslan jako odpoved(i kdyz je to otazka) na
prispevek od Iko, nikoliv na prispevek od M. Dobese.

Proste sem cet a cet a cet a slozil si to dohromady a poslal sem otazku proc
ne treba Debian kdyz RH uz neni pro Sparca (i kdyz v mem pripade tam sel
rovnou Debian :-) ).

--
S pozdravem
  Martin Kebert