CPU VIA a linux

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Středa Prosinec 11 22:03:04 CET 2002

Ales Ledvinka wrote:
  > kdo vi co v tom notebooku bylo... pokud vim, tak se nevyrabely jen
intely
  > + amd + cyrix/via ale minimalne jedna nebo dve znacky navic.

  > tak proc to uvadet, kdyz je to od oka a nevite ci procak.

ano, nicmene proto jsem zminil jeste test pomoci Johna Rippera. duron
800 zvlada kolem 2200 pokusu za sekundu, tento "gigapro" samuel2/733
zvladal pouhych 600. to je docela padny duvod pro mou neduveru. jadro
bylo 2.4.17 (z thizlinuxu 6.0), na duronu tou dobou asi 2.4.18 (mozna
2.4.19-pre4) mohla tu sice svou roli hrat optimalizace jadra pro duron,
ale jak jiz bylo psano v jinem threadu, tak velky vykonnostni rozdil zde
vzniknout nemohl

  > pochybuji.
  >
  > samuel 2 s logem via idstringem centaurhauls a systemem zkompilovanym s
  >  -m486 -OS na gcc 3.x.y strci do kapsy kterykoliv celeron na stejne nebo
  > nizsi frekvenci. ve vsech testech krom cisteho fpu.
  >
  > AlL.

mozna to bylo tim notebookem. v sandre pod w98 mel celeron 300A vyrazne
vyssi vykon ve vsech testech krom toho, kde prislo ke slovu 3dnow. ten
procesor jsem nevidel, notebook jsem sel ihned vratit a nerozebiral jsem
ho. ale pro zajimavost se jedna o notebook ECS DeskNote I-Buddie.
veskere informace o procesoru mi rekla sandra.

--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ:    116950347
Jabber: garfield na njs.netlab.cz
42734353 na seznam.cz