copact flash na USB & linux

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Prosinec 11 22:10:13 CET 2002

On Wed, Dec 11, 2002 at 05:34:31PM +0100, Jirka 'Eagle' Novak wrote:
> hmmm, ramdisk jsem opomnel (jeste jsem ho v linuxu nepouzival, tak me to
> hned nenapadne). v nejhorsim pripade by se dalo nabootovat ze site a

Pokud by stacil _pouze_ ramdisk, pak asi nejlevnejsi reseni je nabootovat z
klasickeho disku do ramdisku a ten disk pak pomoci hdparmu vypnout (nebo
uspat), jak jsem tady uz nekolikrat drive uvadel. Vypnuty disk je podstatne
odolnejsi proti otresum nez bezici. Staci si precist jeho datasheet,
zpravidla se tam uvadeji povolene vibrace (pretizeni a frekvence) v zapnutem
a vypnutem stavu. Pokud tomu prostredi vyhovuje, je to skutecne asi
nejlevnejsi, v bazaru poridite vhodny disk za par supu (kdyz mate aspon
trochu stesti).
Predpokladam, ze se jedna o nejaky pocitac na rizeni/sledovani
technologickeho procesu, takze zbyva otazka, jestli pri jeho startu tento
proces bezi nebo ne, tzn. jestli muze nastat okamzik, kdy soucasne bezi disk
i vibruje okoli. To by pak byla smula ;).

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider

Odchozi zprava neobsahuje viry, protoze neni odesilana
ze systemu na bazi MS Windows. Zkontrolovano ocima.