dial-up callback: nastaveni AT&c1 na win klientovi

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Prosinec 12 10:44:23 CET 2002

Dobry den,

je to OT tak na 50%, jelikoz sluzbu jede pod linuxem,
takze verim, ze nebudu moc lyncovan ;)

Nedari se mi donutit win notebook, aby po te, co
prijde volani ze serveru jako vysledek nakonfigurovaneho
callbacku (mgetty + callback). Aby mi klient neukoncil
relaci po zaveseni, tak jsem musel do inicializace
modemu nastavit AT&c0, coz vypina reakci CD signalu
na vypadek spojeni.

Jenze ja bych rad, aby po te, co se provede navazani
spojeni iniciovane callbackem se modem prekonfiguroval
znova zpet do podpory CD signalizace, jelikoz jinak
se uzivatel nedozvi, ze mus spadlo spojeni.

Hral jsem si velmi dlouho s tim silenym skriptovacim
jazykem, ktery Win$y pouzivaji pro osetreni modemoveho
spojeni, kloudneho vysledku jsem se ale nedobral.

Urcite jste to jiz nekdo delali, takze prosim o radu,
ci nasmerovani.

Diky.

/Honza