shanim _STEREO_ TV Tuner

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na s3group.com
Čtvrtek Prosinec 12 10:57:05 CET 2002

Ja mam Hauppauge WinTV za 800Kc na inzerat, tezko ale rict, jestli je
stereo nebo neni (radio tedy je).

Mate nejaky tip na porad, kde to jde poznat ve skuchatkach, ze je
skutecne stereo (totez by mne zajimalo o DualLanguage)? Protoze jsem
zkousel na Prime, v novinach bylo logo (S), ale xawtv magicky zdetekoval
mono - ani jsem se nesnazil to manualne prepnout na stereo, to mne
nenapadlo.

Pak bych Vam rekl vice, zkusim vecer naposlouchat...

Vasek

Petr Stehlik wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> po uzasnych zazitcich a zkusenostech s ProVideo 951 (znamy _mono_ TV
> Tuner s tezkymi problemy se zvukem pod Linuxem) bych si ted rad poridil
> neco, co bude splnovat par jednoduchych podminek:
>
> - (ceske) STEREO (jak tuner, tak grabovani zvenku)
> - perfektni funkcnost pod linuxem 2.4.x/bttv (uz zadnou magii s i2c!)
> - teletext
> - FM radio (neni podminkou, ale hodi se)
>
> potrebuju ukladat plny PAL (768x576 @ 25) v realnem case, ale to by snad
> vsechny PCI karty mohly zvladnout (nebo se pletu?). Chci uz konecne
> dotahnout tu svoji myslenku digitalniho videorekorderu do konce - tedy
> chci ukladat TV programy, a taky grabovat z videokamery. Hlavne
> potrebuju to zatrachtile stereo a vubec spolehlivy vstup zvuku pod
> linuxem - jak to chodi we win je mi srdecne jedno.
>
> Prosim o doporuceni fungujicich typu TV karet splnujicich vyse uvedene
> podminky - ale pouze podlozene praktickymi zkusenostmi, ne 'jedna pani
> povidala', anebo 'pod windows mu to funguje'. Nejlepe i s odkazy na
> misto, kde si to muzu (jeste do Vanoc) koupit.
>
> Predem dekuji za informace.
>
> S pozdravem "Uz nikdy mono nebo bez zvuku!"
>
> Petr

The information contained in this email and in any attachments is confidential and is designated solely for the attention and use of the intended recipient(s).  If you are not an intended recipient of this email, you must not use, disclose, copy, distribute or retain this message or any part thereof.  Any opinions or advice contained in this email are subject to the terms and conditions expressed in the governing agreement between Silicon and Software Systems Ltd. and its intended recipient(s).  If you have received this email in error, please notify us immediately by return email and delete all copies of this email from your computer system(s).