Qmail RELAY

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Prosinec 12 12:09:15 CET 2002

Jan Houstek <houstek na karlin.mff.cuni.cz> writes:

> Co to je za mail server? Odkud a pro koho ma prijimat postu? Nejbeznejsi
> situaci - prijimat jen postu, ktera konci na tom serveru nebo pochazi z
> lokalni site, zvlada qmail na 1*

Nejsem puvodni pisatel, ale z toho, co jsem videl si na 99.9% myslim, ze ma
zapnute pop3be4smtp ve vpopmailu a otevrenou relay ma nekdo, kdo si od nej
stahuje postu.  Bez hlavicek toho spamu tady tezko neco vymyslime.  A
opravdu by se tohle melo presunout do sendmail na linux.cz.

S pozdravem,
Ondrej Sury.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6