konfigurace serveru a instalace RH8

Čtvrtek Prosinec 12 14:48:59 CET 2002

On Thu, Dec 12, 2002 at 10:35:23AM +0100, Zdenek Pytela wrote:
> 	Tak to se mi možná chová i jinak než vám. Určitě jsem instaloval na
> 32 MiB RAM, jediný rozdíl je, že to nebyla osmička, ale 7.* (2, 3).

I 8.0 se da nainstalovat na 32MB.

Pokud se chcete presvedcit, je to jednoduche:

rpm -Uvh anaconda-8.0-4.src.rpm
cd /usr/src/redhat
rpmbuild -bp SPEC/anaconda.spec
cd BUILD/anaconda-8.0
grep -ri GUI . | grep -i MIN

a vidim:

./isys/isys.h:#define MIN_GUI_RAM               35000

Jeste jednodussi je pomoci grepu hledat originalni anglicke hlaseni a
podivat se do kodu.

Minimalni mnoztvi RAM je pak tesne vedle a je 17000 kB.

Pokud mate vice, musi se Anaconda rozbehnout (tedy pokud dotycny pocitac
nema HW problemy).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz