Add: OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 12 15:03:07 CET 2002

Dne čt 12. prosinec 2002 14:48 jste napsal(a):

> Je to presne naopak...

Tak tohle by mne taky zajmalo jak to vlastne je. Protoze jsem byl (a chvilema
stale jsem - treba HDD zaziva pripojuju nejdriv datovym chobotem a pak
napajeni) presvedcen ze musim nejdriv pripojit data a potom napajeni. Ale
kdyz se kouknu na konektor pro PCMCIA (nikoliv kartu ale to do ceho se ta
karta vklada), tak tam jsou delsi napajeci piny. To znamena ze nejdriv se
dava napajeni. Taky to muze byt tak ze se napajeni do tech pinu pusti az po
"dozastrceni" datovych pinu (a podle toho treba poznat jestli je to krmeny
+5V nebo +3V).

P.S.: Jenom mne prosim nebijte, PCMCIA normalne nevlastnim a nijak
nepouzivam. Jenom sem kdysi zahledl ten konektor.

--
S pozdravem
  Martin Kebert