konfigurace serveru a instalace RH8

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Čtvrtek Prosinec 12 15:11:34 CET 2002

Zdenek Pytela wrote:

> Tak to se mi možná chová i jinak než vám. Určitě jsem instaloval na
> 32 MiB RAM, jediný rozdíl je, že to nebyla osmička, ale 7.* (2, 3).

Mohu potvrdit : RH 8.0 jde zcela určitě nainstalovat na mnohem slabší mašině
než máte vy. Příklad z praxe : Pentium 75MHz, 32MB RAM. Deska nepodporuje
boot z cédéčka, takže pro spuštění instalace je nutno nabootovat z Win
diskety.
V adresáři dosutils spustím autoboot. Pak už jen se řídit instrukcemi
instalátoru. Na mnou popisovaném stroji vás to do grafické instalace
nepustí. Stejně to jde i v sedmičkových verzích. Ve verzi 7.1 a 7.2 jdou
spustit dokonce Xka. (S velkou dávkou trpělivosti a sebezapření i
používat). Vaše konfigurace však ve srovnání s tímto musí být jako blesk.
Zkuste zkontrolovat :
a) na popisovaném stroji nebyly už dříve nějaké HW problémy, případně už na
nich běžel nějaký linux a zdali se choval korektně.
b) instalační cédéčka jsou v pořádku - už s nimi někdo instaloval...

B.Klapuch