Add: OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

Klementa David xkleme00 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 12 14:26:37 CET 2002

Zdravim

> Koukal jsem na fakturu a souhlasi to. S dani to bylo lehce pres 400.
> Jinak ho ale moc nedoporucuju, byly v nem strzene zavity, takze jsem ho
> zasrouboval ale uz nesel ven, a vubec se mi nezdal moc precizne udelany.
>
> Navic tim hot-swap se asi mysli predevsim to, ze otocenim klicku se vypne
> napajeni, coz delaji i ramecky, na kterych to neni explicitne napsane.
> Jesli to staci nebo ne nevim, ja jsem to ze zvedavosti zkousel (deska s
> integrovanym VIA radicem) a moc to nefungovalo (po znovupripojeni se uz na
> disk nedalo dostat).

> [...]

Ja ho v Brne kupovla asi za necelych 500Kc, taktez mam VIA radic a taktez
jsem neporidil. Na disk jsem se sice dostal (do korenoveho adresare), ale
pak v podadresarich se to tvarilo jako treba nazvy souboru a adresaru
tvorene nahodnou ameti znaku atp... :(

S pozdravem ILICZ

 --
"Close the Windows, shut the Gates..."