samba, kerberos, home automount, linux

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Prosinec 12 18:22:13 CET 2002

On Tuesday 10 December 2002 20:35, you wrote:
> Dne Tue, Dec 10, 2002 at 02:28:56PM +0100, Zdenek Pizl napsal:
> Slysel jste nekdy o winbind demonu? Myslim, ze byste si ho mel v sambe
> najit a zjistite, ze resi tak 90% toho co v tomto threadu padlo. Je to
> standardni soucast samby nekdy od verze ~2.2.4

DD,

 tak jsem polaboroval s winbindem a pocatecni nadseni ponekud opadlo. Zrejme
jsem uplne tupy a neco jsem prehledl :(

- nainstaloval jsem sambu-2.2.7 pro RH-7.3
- podle http://us6.samba.org/samba/ftp/docs/htmldocs/winbind.html jsem
nakonfiguroval PAM + smb.conf (dle sveho nejlepsiho vedomi)
- pocitac jsem pridal do domeny (smbpasswd -j DOMENA -r PDC -U Administrator),
za DOMENA a PDC jsem dal spravne vyrazy ...

- vysledkem je, ze ani wbinfo -u nedela, co se od nej ocekava. Jedinym
vystupem je hexakod "0xc0000022" a kdyz pustim winbindd -i -d6, tak na konci
po tomto dotazu figuruje hlaska "002c status: NT_STATUS_ACCESS_DENIED". Z
toho usuzuji, ze je neco spatne :o/ ale nevim co ... Google mlci :(

Vite nekdo, co s tim ?? Diky.

--
z.p.