Jak pocestit www stranky.Ani ISO-8859-2-X11...rpm nezabralo.

parent na email.cz parent na email.cz
Pátek Prosinec 13 11:24:36 CET 2002

Dekuji,
Kde je verze 2.2-11. Zkousel jsem uz vsechny mozne kombinace nastaveni zankovych sad v konqueroru, tak jak to popisujete, ale otazniky jsou nejlepsim vysledkem.
Ted pouzivam radeji jen Mozillu, tak pracuje dobre. Az na to, ze pismenka z diakritikou jsou o neco vetsi nez ostatni.A obcas mi mozillka se samocinne zavre. Anebo porad otravuje s dotazem na stazeni Pluginu s Macromedia, ktery na strankach neni. Nejaky plugin uz jsem stahnul a funguje, ale ted to otravuje jeste s dalsim, jenom ale na strankach sms.cz.
Tak je to:o)

Diky

Zajdlik

Co vám doma chybí? Jestli je to počítač, udělejte radost sobě nebo svým blízkým a využijte exkluzivní nabidky Readers Digest.
Značkový počítač Compaq EVO 310v Home, s vypalovačkou CD, modemem, reporoduktory a dalším příslušenstvím za vynikající cenu.
http://www.hpmarket.cz/vyber