SCP a prihlaseni ze souboru

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Pátek Prosinec 13 12:04:26 CET 2002

> Dobrý den,
>   protoze uz hledam dlouho a nenechazim, dovoluji se zeptat.
>
>   Potreboval bych zkopirovat pres scp nejake soubory.
>   Jak zadat scp, abych heslo nemusel zadavat,
>   ale aby si ho scp odnekud vzalo (z nejakeho souboru)?
>
>   scp user na server:nejakysoubor zazalohovanysoubor
>
>   a ted to chce heslo...a ja ho tam pokazde nechci psat.
>
>   Nejake napady?

Myslim ze to bude aj v archive ale aj napriek tomu:

scp nevie zobrat heslo z nejakeho suboru, ale je potrebne to urobit takto:
1. na klientovi vygenerovat RSA (alebo DSA pre ssh2) certifikat ale BEZ
passphrase.
2. tento umiestnit na server,  nastavit mu prislusne prava
3. autentizovat sa cez tieto kluce

Dalsie otazky man ssh, man scp.