konfigurace serveru a instalace RH8

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Prosinec 13 12:33:33 CET 2002

Zkuste nabootovat jako pri instalaci, prepnout se na textovou
konzolu s bashem, dat free a zkontrolovat kolik RAM kernel vidi.
Pokud vas instalator odkopne jeste pred nahozenim bashe, zkuste
"rescue" mod (nebo jak se tomu rika).

Pokud zjistite, jakoze odhaduji ze asi jo, ze kernel vidi jen
kus vasi skutecne pameti, musite pri bootu zadat kernelu nejak
parametr se skut. velikosti RAM. Hledejte v archivu, mozna v dokumentaci
k lilo nebo grubu by taky mohl byt priklad, ...

Kazdopadne je to divne, mozna se pletu, ale tyhle problemy byly
snad naposled u 2.0 rady kernelu.

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz