novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Prosinec 13 08:54:08 CET 2002

> Neviem sice co znamena 16/90 ale podobne chovanie som zazil prave na
> mikrovlnke na velmi chybovej linke. Skuste si vybrat nejaky server a
> pingnite nanho, kolko paketov sa Vam strati.
>
> Ta chybova linka sa spravala prave obdobne. Ked tam bol iba jeden
> pouzivatel, islo mu to svizne ale akonahle bolo tych prenosov viac, zacalo
> sa to spomalovat az to bolo nepouzitelne.

Ping nic neresi, zkuste mtr.
Dokud jsem to zkousel pingem, byl jsem slepec, teprve s mtr vidite co
a kde a s jakou cetnosti se ztraci.
Pokud ho tam nemate, tak okamzite nainstalovat.

Problem s radiolinkou jsem uz resil a bez mtr je to nesmysl, nevite,
kde se Vam vlastne chyba projevuje.

(mtr je ping a traceroute dohromady, jen zatim nevim, jak si dat
vysledek do suboru)

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz