chyba v partition table

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Prosinec 13 09:23:51 CET 2002

| Odesílatel: Petr's mailing list at seznam dot cz <lists na seznam.cz>
| Fdisk mi rika akorat tohle:
| Poíkaz pro odborníky (m pro nápovidu): v
| Celkový poeet alokovaných sektoru (78176985) je vitší ne3/4 maximum
(78172290).
| --------------
| Je to v poradku nebo je partition fakt nemocna?

Neni nemocna, jenom vam cestovala geometrie disku. To se obcas stava (mne
se to stalo se seagate SCSI a nekomu tady se SG IDE, nemate tam nahodou
seagate?). Pekne jsem s tim sedivel, protoze ty SCSI byly v raidu a ted si
predstavte, ze najednou po zapnuti ma kazdy jinou geometrii.

Takze pokud jste delal partisny s jinou geometrii, nez tam mate ted a pak
to spravil - ANEBO jste mel prepnute UNITS na cylindry misto na sektory, to
obcas zlobi.

No a pak je taky mozne, ze tomu disku dochazeji sektory diky premapovanym
vadnym blokum, ale nevim o disku, ktery by tohle dneska delal automaticky,
delavaly to connery pri nejake urovni opravitelne chybovosti (mely 3%
rezervnich sektoru). Connera koupil seagate, takze bych to mozna cekal u
jejich HiEnd disku.

JL.