shanim _STEREO_ TV Tuner

anton a.kuco na szm.sk
Pátek Prosinec 13 16:59:07 CET 2002

Zdravim

Mam kartu ATI TV Wonder - este original, teraz sa budu asi predavat ako Hercules.

Stereo, dual mi ide. Stereo mi ide od zaciatku (Redhat 6.2). Dual som si vsimol az po nainstalovani Mandrake9.  Xawtv - prave tlacitko mysi - v menu sa da zvuk nastavit.  Na teletext pouzivam Alevt - perfektne funguje.
Instalacia - RH6.2 - este treba upravit conf.modules. Od RedHat 7.0 netreba uz nic robit.
Pod Mandrake9 som  nepohol prstom :-) Po instalacii uz bola ikona xawtv na
ploche KDE a TV  tuner isiel.
Nahravanie som neskusal, nie je dovod aby neslo. FM radio nie je - trochu mi chyba, ale
dal som prednost stereo zvuku.

Anton