stremovani video vstupu do souboru, bez X

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Prosinec 14 01:06:16 CET 2002

Dne pá 13. prosinec 2002 10:53 Vaclav Peroutka napsal(a):

> .nuv melo 1,5 GB ( 30 minut, format 352x288)
> .avi melo 100MB - nedalo se na to vubec koukat, totalni ctvereckovany
> hnus, pousteno na 17" monitoru a koukano ze vzdalenosti 3 metry.
>
> Tusite nekdo, cim prevest NUV soubor, aby tech 30 minut melo tak
> 300-350MB a DALO se na to divat ?

Kromě nástrojů NUV to umí i MEncoder. NUV se mi osvědčil na starším počítači
(433 MHz), po upgradu dávám přednost pohodlnějším nástrojům

%SUBJ :  Existuje bttvgrab přímo k ovladačům bttv. Možnosti konfigurace na
úrovni nahrávání v XawTV.

Zdraví,

Oak