chovani bashe

Petr Chloupek petrch na regnet.cz
Sobota Prosinec 14 11:30:39 CET 2002

no to mate tak, kdyz to zkousite na takovejch blbejch
prikladech, to pak nevite, co vlastne delate

[petr na petr petr]$ echo huhu | mail '|echo huha > /tmp/x'
[petr na petr petr]$ cat /tmp/x
huha

prvni echo posle huhu programu mail na stdin
mail si ho precte a precte si argument
'|echo huha > /tmp/x' takze to ma predat tomuto prikazu
(to dela ta druha trubka za apostrofem), tento prikaz
rika huha presmerovat do /tmp/x, prvnu huhu se ztratilo,
protoze echo stdin nezpracuje

takze > /tmp/x se nevykona (IMHO) interpretaci v prvni shellu,
ale az v shellu spustenem s mailem, takze to funguje tak,
jak ma, co cekate, ze by to asi melo delat?