verze ???

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Neděle Prosinec 15 13:13:03 CET 2002

> - bzflag nejede (vynada na nejake chyby pri inicializaci GLX)
> - Quake III Arena demo je pomalejsi (cca 10 fps minus pri 1024x768x32,
> ale to mi az tak nevadi ze mam misto 95 fps 85, stejne to nejde poznat)
> - Unreal Tournament 2003 demo ma rozmrveny zvuk, casto trhne pohled pri
> hre nekam jinam, dost neprijemne kdyz do vas nekdo prave "sije" a vy se
> mu snazite oplatit stejnou a najednou vam pohled skoci na nebe nebo do
> zeme nebo vas to otoci zady k protivnikovi (nejdriv jsem myslel ze mam
> spinavy senzor opticke mysi, ale paxem zjistil ze to delaji nove ovladace)

> [...]
Mozna byste mohl zkusit nvagp misto agpart. Vubec je dobre projit si
dokumentcaci (tim vas nechci z niceho narknout z toho, ze jste tak
neucinil). Ja mam sice jen starou Rivu TNT, ale mam pocit, ze jede vse
tak nejak plynuleji (to sice neni exaktni definice, ale je to tak).
Dokonce (ackoliv by s tim spousta lidi nesouhlasila) mam pocit, ze i 2d
se chova s novymi ovladaci o neco lip. K tomu UT - zkusil bych se podivat
na netu, jestli uz s tim nema nekdo podobnou zkusenost a zda se to
nepokusil vyresit. Treba uz vysel nejaky patch, nebo se alespon chysta.

							Vladimír Láník