verze ???

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Neděle Prosinec 15 14:15:53 CET 2002

> Mozna byste mohl zkusit nvagp misto agpart. Vubec je dobre projit si
> dokumentcaci (tim vas nechci z niceho narknout z toho, ze jste tak
> neucinil). Ja mam sice jen starou Rivu TNT, ale mam pocit, ze jede vse
> tak nejak plynuleji (to sice neni exaktni definice, ale je to tak).
> Dokonce (ackoliv by s tim spousta lidi nesouhlasila) mam pocit, ze i 2d
> se chova s novymi ovladaci o neco lip. K tomu UT - zkusil bych se podivat
> na netu, jestli uz s tim nema nekdo podobnou zkusenost a zda se to
> nepokusil vyresit. Treba uz vysel nejaky patch, nebo se alespon chysta.

Ono to vypada dost subjektivne. Me se zase stavalo, ze jsem si na
preklesreni obrazovky po prepnuti tabu v phoenixu pockal treba tri
vteriny. S ovladaci rady 3XXX je to v pohode.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P