sekani pocitace

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Neděle Prosinec 15 14:21:32 CET 2002

Matthes wrote:

>Zdravim,

Dobry den,

> [...]
>
>pouzivam RedHat 7.3 na stroji AthlonXP 1700+, 256 MB RAM, prostredi KDE
>3.0. Stava se mi, ze pocitac v intrevalu cca 10 vterin na chvilicku
>jakoby zatuhne, asi tak na 1/2 vteriny, pak jede normalne dal. Deje se
>tak napr. pri manipulaci s okny (presouvani, zmenseni nebo obnova z
>panelu...), ale i pri obycenych cinnostech jako psani. Je to videt napr.
>i kdyz bezi screensaver - proste se na tu zhruba 1/2 vterinu zastavi...
>Deje se tak ale nepravidelne, takze neumim urcit pricinu.
>Je to neprijemne, zvlast kdyz si treba poustim mp3 v XMMS - seka se

mel jsem podobny problem. Ruzne nahodne se mi "zasekaval" i na 1 vterinu
pocitac v KDE (zrovna napr. i pri prehravani ogg v xmms).
Tak jsem badal a vinikem byla nakonec sitova karta resp. kombinace
sitove karty SMC9432TX a desky s VIA chipsetem. Kartu jsem vymenil a vse
chodi nyni bez problemu. Pokud tedy mate sitovou kartu, zkuste
zalaborovat s ni. Mozna Vam to pomuze a mozna ne.

Duda