Matrox Dualhead - skoro...

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Neděle Prosinec 15 16:35:06 CET 2002

mac> Zdravím,
mac> mám Matrox G550, která je Dualhead. Přes mgapdesk jsem nastavil a
mac> sporvoznil druhý výstup a přes mplayer i vyzkoušel. Jenže když to
mac> pustím do televize, tak mám jen barevný pruhy. Tipuju to na
mac> špatný rozlyšení nebo obnovovací frekvenci. Jaká je ta správná?
mac> Teď mám 640x480 na 60Hz.

PAL  má 720x576
NTSC má myslím 720x480

Možná by bylo dobré nastavit také frekvenci, ta je 25 pro PAL a 30
(přesně 29,97) pro NTSC. Předpokládám že to nemusí být přesně toto
číslo, ale nějaký celočíselný násobek (třeba 2x).

Nicméně s Matroxkou zkušenosti nemám, kdysi jsem provozoval ATI-TV,
a to ještě pod Win.

Tomáš