Sitovka Edimax

Neděle Prosinec 15 23:24:18 CET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 01:07:41PM +0100, Jiri Petrlik wrote:

> Muzete mi prosim poradit jak to mam v Mandrake 9.0 zjistit?

Sileni IRQ by nemel byt problem, pokud se tedy bavime o PCI sbernici. V
definici PCI se s tim explicitne pocita (na rozdil od ISA, kde vinou
chyby u prvnich XT bylo nutne pridavat tusim diodu+odpor).

Pokud problem nekde je, mohl by byt v inicializaci zarizeni strcenych do
PCI sbernice - zde by melo pomoc zapnout reinicializaci PCI v BIOSu (v
menu PCI), protoze se muze nekdy stat, ze NVRAM obsahuje chybna (stara)
data (o zastrcenych kartach).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz