Rozdeleni MP3

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Prosinec 16 01:21:26 CET 2002

>Mozno primarne hej, ale mali by zvladnut, co potrebujes.

To by me zrovna take zajimalo, jak donutit mencoder, aby z vob souboru
stahnul zvukovy kanal do souboru v nejakeho formatu, ktery mohu pridat
volitelne k prehravanemu filmu pomoci "mplayer -audiofile file.mp3". Podle
manu umi mplayer takto prehravat jen wav, mp3 a ogg. Cili pokud vygeneruji
avi obsahujici pouze zvuk pomoci

|mencoder -ovc frameno -o frameno.avi -oac mp3lame

|a nasledne prehraju film pomoci  "mplayer -audiofile frameno.avi
film.avi",
slysim ticho...

Jde mi o to, abych si mohl prehrat film s dabingem i v puvodnim zneni.

Za sdelene zkusenosti dekuje
OldFrog.