Divne chovani sitovky ISA-RTL8029

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Prosinec 16 11:08:08 CET 2002

> To je s tou sitovkou uplne normalni. Karty od nekterych variant cipu toto
> delaly. Taky mam z te doby nekolik sedivych vlasu. Zajimave ale je, ze pod
> wokny to ta sama sitovka nedela, asi proto, ze wokna se se siti flakaji.

ted jsem na jedne siti narazil na nekolik kusu techto sitovek, ktere se
chovaji podobne zajimave a pri velke zatezi na siti ta stanice ztrati
spojeni.

Ty stanice jsou veschny pod windama a da se to poznat nasledovane:

ping -t -l 16384 server

Pokud ta stanice ma rtl8029 tak dostanete "request time out", pokud je tam
jakakoliv jina karta, vse normalne projde.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners