novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

Josef Svitak josef.svitak na hitech.cz
Pondělí Prosinec 16 11:30:09 CET 2002

Pane Zajdlik,

skutecne neverim tomu co zde uvadite, po te co jsem Vam ja osobne
vysel tak vstric. Kde asi muze byt chyba, kdyz z nasim routerem vse
fungovalo vcetne freemailu?

Pripojeni Vasi skoly a obce rychlosti 64 kbps je zdarma od sameho
pocatku. Po konzultaci s mistostarostou obce Vam oznamuji :
Vas router bude jeste dnes odstranen a Van zamezen pristup ke
vsem zarizenim, ktere jsou nasem majetku. Pravdepodobne je poskozena
redukce "pigtail", ktery Vam bude nauctovan vcetne servisniho zasahu.

Vladimir MLECKA
jednatel spolecnosti
vladimir.mlecka na hitech.cz
608 742 656