Router

Landa Martin Martin.Landa na pvt.cz
Pondělí Prosinec 16 11:45:14 CET 2002

> FPU se da emulovat, ale asi si ten kernel budete muste prelozit sam.

To me napadlo, ale nemam s tim zadne zkusenosti. Spis bych chtel nejak ten linux hodit primo na ten disk a ne pouzivat nejaky ramdisk (mam jen 8MB paměti). Zatim to funguje tak, ze z disku rozbali vsechny lrp (tar.gz) balicky do pameti a tam si udela celou adresarovou strukturu a pak na disk uz nesaha (coz muze byt take vyhoda v kombinaci s velkou pameti (32MB ;)) a parkovanim disku). Zatim se mi ale nepodarilo sehnat dlouhe (72pinove) simy alespon 2 x 16MB (budu muset prolezat bazary a skladky ;)).

ML