x86 neco maleho na terminal (was: Re: copact flash na USB & l inux

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pondělí Prosinec 16 13:26:31 CET 2002

No ja to mel na prospektu od naradi, ktery jsem pred par mesici dostal od
panu z qscomp-u. (dodavaji nam konektory a naradi).
Odkazy jsem dohledal pred chvili z toho prospektu, ceniky jsem ovsem taky
nenasel. Tak snad jedine dotaz na qscomp.
V cene je zahrnuty i OS Win, bez toho se pocitam taky obejdete.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz