OT Re: Rozdeleni MP3

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 16 16:05:42 CET 2002

| Odesílatel: Jan Švec <jenik na jikos.cz>
|
| Ale ja se prece nebavim o tom, jak probiha prenos uvnitr ci mezi studii,
| ci v jake kvalite je to vysilano digitalne, ale o tom, v jake kvalite to
| dostane klasicky koncovy posluchac s analogovym tunerem (coz ja jsem :)

Nerozumeli jsme si. Ono se to komprimuje, protoze na jiz vysilace ze studia
to jde digitalne komprimovane pres satelit. Na vysilaci se dekomprimuje,
vytvori analogovy stereofonni MPX, moduluje a jde do vysilace. Odtud to vy
prijmete. Takze ikdyz prijimate analogoce, mate tam digitalni
ztratove-kompresni mezistupen.

| Potrubni postou ? ;o)

POkud je, tak pres sprazene ISDN (4 pary). Pokud neni, tak mikrovlny nebo
pres satelit.

| archivuji na Tascamech ci ADATech, ale nechci se hadat, tim si nejsem
| jisty ;o))

Archivuje se opravdu v MPEG/L1 nebo L2 na datovy streamer. Aspon CRO (mel
jsem tam znameho, co mi obcas "vykrojil" co jsem nestihl).

JL.