Rozdeleni MP3

sci scipraha na applet.cz
Pondělí Prosinec 16 15:49:52 CET 2002

Zdravim,
> mencoder a transcode to cirou nahodou nevedia?

Nedavno jsem si s tim hral. Chtel jsem postvat na tu mp3 mencoder a ten
nejak nechtel spolupracovat. Zkousel jsem i samotny mplayer, ktery umi
seek, ale neumi provest dump vybrane casti.
Ale vcera jsem nasel jeden kratky prg, ktery udelal, to co potrebuji.
Umi z mp3 vysekavat podle frejmu i podle casu(coz se mi zatim
nepovedlo-ale uz to bylo pozde v noci :). A pracuje z prikazove radky.

http://www.etse.urv.es/~dmanye/quelcom/quelcom.html

S pozdravem
Michal Vojan