novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

parent na email.cz parent na email.cz
Pondělí Prosinec 16 18:18:04 CET 2002

Vazeny Pane Mlecka,

predem se omlouvam a prikladam nalezite vysvetleni. Zaroven dekuji za vse, jak jste mi vysel vstric a neberte vec tak, ze bych chtel Vasi vstricnost jakkoli podcenovat a Vasi firmu znemoznovat, vychazim ciste s faktu. Nadto, jsem ve stalem spojeni se soucasnym spravcem pocitacove ucebny a problem resime spolecne.
Resil jsem dva problemy:
1.Docasna nefunkcnost posty uvnitr site
2.Pomala a kolisava rychlost pripojeni

Na prvni otazku jsem mel na vas dotaz 6.12.02 a jelikoz byl problem nalehavy, obratil jsem s dotazem i do diskuze, tady mi neni co vytykat. Presto, ze presmerovani posty dovnitr site neni nijak bezpecne, udelal jsem to tak jako vy a to jeste driv, nez jsem od vas dostal 11.12.02 odpoved. Vse ohledne posty od asi 9.11.02 funguje, jak ma. V tehle veci jsem se Vas naprosto v nicem ani slovem nedotkl.

Druha vec se tyka velmi pomale linky.
Kdyz jsme pcmcia kartu menili poprve, vsiml jsem si asi milimetroveho ulomku na koncovce, ktera prijde na pcmcia kartu. Zda se ulomila nam, Vam, anebo treba mrazem, tezko rict. Takova vec se nelame jen tak, a pokud prece, mohlo se to stat jak na zacatku, tak pri nasem zasahu. Nikdo do te malinke zdirky nevidi, aby zjistil, zda po jeho zasunuti nedoslo k ulomeni. Je to vec nanejvis sporna.
Co Vas mohlo pobourit v diskuzi je, ze jsem zverejnil vysledek testu odeslani paketu. To je faktum a toto faktum proveroval i spravce pocitacove uceny jeste driv, nez se nas router menil a vysledek byl zrejme podobny. Jeste dnes po Vasem zasahu pujdu zmerit ping na router verzus Vase gateway, abych si overil dlouhodoby test.
Co se ceny za pripojeni tyce, od zacatku jsem slysel z vice stran, ze pripojeni neni zadarmo, jak jste uvedl v diskuzi, ale je v cene za naklady na zrizeni stozaru a za pronajem pudy, kde stozar stoji. Ten ma byt udajne 6.000Kc. A jakmile cena za pronajem stoupne, ci se snizi cena pripojeni, bude nase pripojovaci rychlost umerne k cene zvysena(zdvojnasobena).
V patek jedu domu a hodlal jsem s sebou privest i novou nahradu za poskozeny kablik, ktery jsem chtel pro vsechny pripady koupit za sve penize. Pripominam, ze vsechno se v COS snazim delat zdarma, vcetne zvelebeni routeru.

Co dodat k tak zoufale situaci? Duvod k vymene routeru nebyl. Kabel bych vymenil v patek. Spatny signal, po jehoz moznych duvodech jsem se pidil a jakmile bych byl presvedcen na tu ci tu stranu, s Vami diskutoval.
Je mi jen lito Vaseho brutalniho zatahu, na nez jsem nemel moznost zareagovat drive a kterym jsem znemoznen za sve snahy pro dobrou vec. Nemyslim si, ze by to melo prospet jedne nebo druhe strane jak nyni, tak v dohlednu.

Dekuji za pochopeni a omlouvam se.

Martin Zajdlik

Ježísek letos nakupuje na HPmarket! Vyberte svym blízkým DÁREK z naší specialní Vanoční nabídky, ve které najdete produkty pro tatínky, maminky, podnikatele, milovníky svobody, studenty nebo děti. Vse za vyhodne VÁNOČNÍ CENY!!! HPmarket splni vanoční přání celé Vaší rodiny.  http://www.hpmarket.cz/vanoce2002