SuSE8.1 vs. mySQL

Michal Vanecek michal_vanecek na armadaspasy.cz
Pondělí Prosinec 16 19:32:49 CET 2002

Dne po 16. prosinec 2002 01:07 jste napsal(a):
> Zdravim,
>
> co to znamena "nefunguje korektne"? Poslete nejakou blizsi
> specifikaci...
>
> Petr

Instalace SuSE8.1 s mysql primo z distribuce, nastaveno spoustet demona pri
spusteni.
Ovsem pri spusteni systemu neni vypsano zadne chybove hlaseni jen strohe
'done' u polozky mysql. Po pripojeni se na mysql pres phpMyAdmin neni patrno
zadnych chyb ani 'webmin' nevykazuje zadne chyby.
Data ulozena v databazi jdou pres web rozhrani i robrazit. (data jsou ze
zalohy predesleho systemu(SuSE8.0)) Ovsem pri jakekoliv zmene nebo vlozeni
novych udaju se nic nestane. Tedy data nejsou ulozna do databaze a ani neni
vypsano zadne chybove hlaseni. Konekt k databazi funguje pristupova prava
jsou tak jak je nastavil system pri instalaci (pouzivam 'root' bez hesla)

Ctel bych jen vedet jestli nekdo zde ma nainstalovane SuSE8.1 s mysql z
distribuce a bezi mu korektne. Tj. jde do databaze zapisovat a menit data.

Dik MV
 Nastal cas zavrit okna!
michal_vanecek na armadaspasy.cz
michal_vanecek na czh.salvationarmy.org