kernel_pad_jiz_pri_rozbalovani

Pondělí Prosinec 16 21:12:38 CET 2002

On Mon, Dec 16, 2002 at 07:08:50PM +0100, Jiří Dvořák wrote:
> Po výměně MB a procesoru, původně K6-2 deska s chipsetem via mvp3 ,
> potom DURON 800 , chipset kt400. Přehodil jsem disky a pokusil se
> nabotovat na poprvé to skoro šlo, až na to že už při startu některé
> služby spadly (SISGEV) , druhý pokus o bot, chyba už při rozbalování
> jádra teť přesně nevi co ale asi eror erc nebo něco podobného, disky
> jsou v biosu nastaveny stejně jako na původním MB a to
> /dev/hda size - 20021 cyl- 38792 hed 16.... u staré desky v biosu volba
> - NORMAL , u té nové tato volba neni ale jede to tam nastavit, /dev/hdb
> -volba LBA na obou deskách, jinak RH8.

Mate pravdepodobne HW problemy. Zkuste Memtest:

http://www.memtest86.com/

Na vide bude prehraty/pretaktovany/spatne chlazeny CPU, vadne pameti,
prach, zaoxidovane kontakty, spatna ksanda,...

Nastaveni BIOSu ma vliv jen na zavedeni jadra. Jak to zacne bootovat
(tj. jadro zacne vypisovat hlaseni), BIOS si uz ani neprdne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz