vniknuti se srubovakem

Pondělí Prosinec 16 23:46:01 CET 2002

Dňa 16. dec 2002 o 22:18, ondrakr napísal(a):

> Dle meho nazoru reseni je jedno jedine a to pouzit sifrovany filesystem pak
> lupici maji sanci jedine pouzit hrubou silu a to je na dlouho pokud jsou
> korektne zvoleny hesla.

ano, a to "korektne zvolene heslo" bude napisane niekde v jadre, alebo
niekde na nesifrovanej casti disku a potom sa este bude admin modlit,
aby sa pocitac nezrubal prave vtedy ked je niekde mimo a nestihne do
tyzdna prist k masine aby tam to heslo napisal..

podla mojho, toto je evidentny priklad toho, ako sa clovek nemoze snazit
vyriesit vsetko softverom, pretoze akakolvek sofistikovanost iba stazuje
dalsiu pracu so systemom.
jednoducho sa treba pozriet "o vrstvu vyssie", zabezpecit to hardverom,
vratnikom, poplasnym, lobovanim v parlamente za patricny zakon, pripadne
ustavny zakon, alebo iba jednoducho pouzit daku zabranu adekvatnu cenovo
chranenym udajom, blombou a spol.

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586