vniknuti se srubovakem

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 17 08:20:23 CET 2002

> da se nejak zabranit proniknuti do LINUXu RedHat 7.2
> kdyz ma utocnik moznost pristupu k pocitaci? Tedy muze
> odsroubovat kryt, vyresetovat SETUP BIOSu, nastavit
> boot z diskety, zavest linux z diskety, na vyzvu LILO:
> dat linux S, v sigle mode rezimu,
>  zadat passwd utokheslo. No a po restartu ma heslo
> ROOTa. Lze tomuto softwarove nebo nastavenim LINUXu
> nejak zabranit?

  Obecne ne, zabrante pristupu k pocitaci, to je jedine co tento problem
opravdu resi. Fyzicka bezpecnost se blbe obchazi softwarove. Jestlize to
neni mozne, tak zasifrujte disk, ale potom bude pocitac pri kazdem bootu
potrebovat asistenci cloveka znaleho hesla - zalezi na situaci, zda to vadi
ci ne.

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----