Jak nechat bezet proces i po odhlaseni?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Prosinec 17 09:56:02 CET 2002

> potomkem toho
> mu tento ve
>
> Nekdy to staci, protoze ten proces muze ten SIGHUP proste
> ignorovat a pak ho zdedi nekdo jiny (init). O nohup vim, ale
> odpoved jsem tak napsal, protoze v tu chvili jsem si to ani
> neuvedomil prave z toho duvodu, ze vetsinou ho tam psat ani nemusim.

No ja si blahe pameti pamatuju, jak jsme kdysi s uspechem pouzivali
kombinaci klavez CTRL + Z a prikaz bg. Treba jsme se nekam prihlasili pres
ftp. Prihlasili, nechali stahovat X souboru. Nasledoval CTRL + Z a potom
prikaz bg ftp.
A logout.
Ale nevim, jestli tam tahle ficura jeste je a jestli to funguje na vsechno.

TNX