Obnoveni file z Vimu

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Úterý Prosinec 17 10:14:33 CET 2002

Cau Tomas,

Tuesday, December 17, 2002, 9:50:38 AM, you wrote:

> [...]

no to nefunguje. nejak se to asi neobjevilo

> a nebo napsat vim -r soubor.swp ;)

joj. a jde to udelat primo z vim kterej mi nastartoval v elm pri nove
sprave ?

S pozdravem

 Milan Vymazal
Delphi 7 Enterprise, Windows 2000 SP3 Proff, IE 6.0sp1 with all sp