GRUB Read Error

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Prosinec 17 10:34:15 CET 2002

Zdravim,

nedari se mi s grubem. Pouzivam malou distribuci vlastni vyroby, kterou jsem
dotedka startoval syslinuxem primo z /dev/hda (bez oddilu). Toto je
jednoduche reseni, ale nefunguje s nekterymi BIOSy, ktere vyzaduji nejaky
aktivni oddil, aby vubec spustily boot z disku.

Nyni to potrebuju nutne spustit na jednom takovem pocitaci, tak jsem pouzil GRUB.
Bohuzel na tomtez pocitaci, na kterem mi nejde syslinux, mi nejde ani GRUB,
skonci hlaskou "GRUB Read Error".

Nainstaloval jsem ho postupem:

1. vytvorit oddil /dev/hda1 (minix, aktivni), mezi MBR a hda1 je mezera pro
soubor stage1.5.
2. na hda1 je adresar /grub se soubory stage1, stage2, minix_stage1_5 a
menu.lst
3. grub jsem nainstaloval prikazy root (hd0,0) a setup (hd0), vystupem bylo
grub> root (hd0,0)
root (hd0,0)
 Filesystem type is minix, partition type 0x81
grub> setup (hd0)
setup (hd0)
 Checking if "/boot/grub/stage1" exists... no
 Checking if "/grub/stage1" exists... yes
 Checking if "/grub/stage2" exists... yes
 Checking if "/grub/minix_stage1_5" exists... yes
 Running "embed /grub/minix_stage1_5 (hd0)"...  15 sectors are embedded. succeeded
 Running "install /grub/stage1 (hd0) (hd0)1+15 p (hd0,0)/grub/stage2 /grub/menu.lst"... succeeded
Done.

Bohuzel po startu chyba viz vyse.
Na jinych strojich to funguje.

Hledal jsem v archivu konfery i pomoci googlu, ale podobny problem jsem
nikde popsany nenasel, nebo nasel, ale reseni se tykalo priciny, ktera neni
muj pripad.

Budu vdecny za jakykoliv napad.

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider

Odchozi zprava neobsahuje viry, protoze neni odesilana
ze systemu na bazi MS Windows. Zkontrolovano ocima.