Obnoveni file z Vimu

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 17 10:40:01 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, Milan Kerslager wrote:

> Problem bude asi v tom, ze elm predhodi vi nejake jine nahodne jmeno.
>
> Podivejte se v tom /tmp, jestli tam krome .swp neni i originalni soubor
> (vetsinou bez tecky na zacatku). Nebo se podivejte, jake dava elm nazvy
> docasnym souborum a z toho odvodte, kde je ten puvodni (CTRL+g).

Elm jsem nikdy neviel, ale zkuste :r /tmp/.jmenosouboru.swp
A ve vimu version 6.1 s defaultni konfiguraci z RH7.3 mi funguje
doplnovani nazvu souboru tabelatorem.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..