ICQ za proxy a firewallem neni mozne zprovoznit!

parent na email.cz parent na email.cz
Úterý Prosinec 17 13:02:28 CET 2002

Ve windows mi ICQ jede zcela bez problemu pote, co po vyzve vypplnim pole pro proxy s portem 80.
V linuxu po spusteni LICQ se mi zobrazi tak maximalne hov... a konec. Nainstaluji kxicq2, spustim, a zase hovno.
To je vysledek komunikace icq pod linuxem verzus windows.

Zajdlik

Ježísek letos nakupuje na HPmarket! Vyberte svym blízkým DÁREK z naší specialní Vanoční nabídky, ve které najdete produkty pro tatínky, maminky, podnikatele, milovníky svobody, studenty nebo děti. Vse za vyhodne VÁNOČNÍ CENY!!! HPmarket splni vanoční přání celé Vaší rodiny.  http://www.hpmarket.cz/vanoce2002