Chyby souboru (fs) s 2.4.20, reiserfs - pravdepodobna

Michal Kaspar mkaspar na ksrzis.cz
Úterý Prosinec 17 13:33:56 CET 2002

pricina

Tak jsem se konečně dostal na chvíli k tomu počítači a mohl trochu
experimentovat.
Zkompiloval jsem znovu jádro 2.4.20 a problém se neobjevil. Potom jsem
vytvořil oddíl pro Win, nabootoval do nich, zformátoval ho v nich,
přebootoval do linuxu a pár věcí přestalo fungovat. Takže myslím, že pes
je zakopán tady.
Win bootuji z druhého disku a disky přemapovávám v lilu. Chtěl jsem jim
nechat logický oddíl na konci disku (hda8). Když zkusím použít fdisk ve
Win, tak zatuhne. Takže se domnívám, že to již není problém pro tuto
konferenci, i když tomu stejně moc nerozumím (hlavně tomu, že pokud jsou
problémem opravdu win vidící svůj oddíl kde se dá, nepovedlo se jim
znekonzistentnit fs).

--
Michal Kašpar