presmerovani vystupu zvuku na jiny comp

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Prosinec 17 14:16:07 CET 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> writes:

> 	A co kdyz vykon ciloveho stroje nedosahuje na desifrovani a jeste
> dekodovani digitalniho streamu... - myslim, ze presne o to slo uzivateli
> - nadupane repository a velke pole, ktere dela uz primo audio stream,
> ktery po siti distribuuje ucastnikum... (a nebo absence CD ROM)
>
> 	A nebo trosku jinak - ja parim gamesu a zena maka v domacnosti (klasika
> ne:->) a chce slyset neco libozvucnejsiho nez mordovani nepratel a
> pokyny k utoku - jednoduse, vykon meho compu obslouzi klidne gamesu i
> jeji audio stream, takze u jejiho pocitace (kdyz uz nebudu mit v kompu 2
> [...]

na obe dve strany bych strcil jednoducheho sitoveho klienta a server (budiz
to napriklad tcpclient / tcpserver od djb nebo netcat) a na strane serveru
bych do klienta cpal RAW data a na druhe strane bych je catoval primo do
/dev/dsp.

To by mohlo fungovat, ne?

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6