Syslog-ng mark()

©vec Richard alyosha na dynacom.sk
Úterý Prosinec 17 20:41:17 CET 2002

Dobry den,

Prave skusam syslog-ng (verzia 1.4.17).  Logovanie funguje v poriadku, az
na jednu "malickost" a to je volba mark(CISLO).  Podla dokumentacia, by tato
volba mala robit to iste co v klasickom syslogu parameter "-m CISLO"
cize ak sa po dobu (CISLO) nebjavi ziadna hlaska v logu, potom sa do logu
zapise stare zname "-- MARK --"  toto mi ale nefunguje.  Skusam to na
nevytazenom stroji, kde uz bolo dost prilezitosti pre vyskyt MARK ale nic sa
nedeje. Skusal som pouzit aj velmi nizke hodnoty ale bez vysledku.
Moze niekto poradit?  Vopred vdaka za kazde nakopnutie.

BTW: gugel mi moc nepomohol.

options {
   sync(0);
   time_reopen(10);