vniknuti se srubovakem

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 17 21:08:19 CET 2002

Dne Mon, Dec 16, 2002 at 11:46:01PM +0100, Tibor Pittich napsal:

> podla mojho, toto je evidentny priklad toho, ako sa clovek nemoze snazit
> vyriesit vsetko softverom, pretoze akakolvek sofistikovanost iba stazuje
> dalsiu pracu so systemom.
> jednoducho sa treba pozriet "o vrstvu vyssie", zabezpecit to hardverom,
> vratnikom, poplasnym, lobovanim v parlamente za patricny zakon, pripadne
> ustavny zakon, alebo iba jednoducho pouzit daku zabranu adekvatnu cenovo
> chranenym udajom, blombou a spol.

Kdyz jsme u toho. Mate nekdo nejake skusenosti s HW kartou pro ukladani SSL
certifikatu? Hledam neco takoveho, ale zda se, ze nejlevnejsi stoji 1500$
coz je celkem sila. Sice ji doporucuji autori OpenSSL, takze by mela za neco
stat, ale stejne bych rad slysel o nekom, kdo neco takoveho pouziva.

Chtel bych mit zajisteno, ze nikdo neprecte soubor s privatnim klicem pri
hacknuti masiny. To ze je privatni klic chranen heslem se mi pro offline
utok zda slabe.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.