Zase ta samba a PDC...

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 18 08:00:07 CET 2002

> Ahoj vsichni,
> ja si snad z te samby vytrham vsechny vlasy...;)
> Uz dva tydny se snazim rozchodit sambu jako PDC a nic... jsem zoufaly:))

> ----------  /etc/passwd ------------
> zive$:x:501:100:zive pc:/dev/null:/bin/false
                  ^^^^^^^

Tento retezec musi byt prazdny! Mate hodne divny useradd, pokud vam ho tam
pridal.

Jinak zkusil bych presne podle navodu (PDC-Howto k sambe) rozbehat misto
rucniho pridavani pocitacu do domeny automaticke (pridat radek se
skriptem). Pokud se vam podari primo z windows pridat stroj do domeny,
mate o problem mene. Dejte vedet, jak jste dopadl.

-- Honza Houstek

P.S. Jinak vam samba funguje, mimo to logovani do domeny? Pokud se z win
pripojite k tomu pocitaci jako user hanz, se spravnym heslem, dostanete se
k souborum?